onsdag 4 januari 2012

Vart och firat lillskrutten som fyller 2 år idag. Fina lillebror, varför går tiden så fort? Hittade riktigt bra presenter! Fiffi, blomster-fröna.. Köpte ett fiffi-land till honom i julklapp med små figurer och hus och så, mycket uppskattat! Och idag hittade jag en jättestor fiffi-mjukisdjur! På rea ;) hade kostat 300 (för ett jävla gosedjur?!) Och kostade nu 100 :- köpte även små fiffi-figurer till hans hus. :) han somnade med sin nya fiffi-docka hårt hållen jämte mig när jag sjöng god-nattsånger. :)

ååh vad JAG blev glad när jag kom hem och fick se att min och pappas Ozzy-biljetter kommit! Blev dock jävligt förbannad när jag öppnar och ser att de skickat i fel namn. Helt fel, jag känner ingen anton i örebro! Ååh, ska man behöva mecka med det med..

Inga kommentarer: