måndag 2 januari 2012

Nyårsafton har jag inte ens upplyst om! Vi hade en alldeles förträfflig afton! Vi var 9 pers som hjälptes åt att stimma ihop en förrätt, en huvudrätt och en efterrätt - samtidigt som vi öste i oss drink efter drink. ;) förrätt : räksoppa. Huvudrätt : fläskfile och potatisgrating, sallad och baconinlindad sparris. Efterrätt : chokladmousse - vit och mörk varvad. Allt mycket gott! Ungefär vid huvudrätten kom en huvudvärk för mig, som är det värsta jag nånsin upplevt! Den höll i sig tills inatt. Svärmor tror migränanfall, och jag får nog köpa det. Fick sluta dricka alkohol mitt när jag började bli rund under fötterna, men hade kul ändå! Inget hjälpte dock mot huvudvärken. :( en trevlig afton med alla fina hade jag iallafall, vad mer kan man begära? och kvällen igår slängde alexandra och jag oss i varsin soffände under täcke och kollade på film. så mysigt som det bara kan bli! :)

Inga kommentarer: