söndag 23 oktober 2011

KROSSA ALLA FÖNSTER!

Minus fem kilo! ;) Vi kör på ett tag till, det här går bra ju!

Jennies
och Mårtens flytt gick bra igår! Jag bar ju inte så mycket, synd att förstöra axeln nu när den vart bra i en vecka *Peppar peppar* jag gosade bebis, packade upp grejer och pratade skit. Det jag är bäst på! :)
Sorgligt att de flyttar, men jag förstår dom. Det huset.. Det är inte att leka med! Jag har sett bilder innan, och varit och tittat utanför. Men aldrig kunde jag föreställa mej detta! Vilket hus! Där kommer vi trivas.. ;)

Nu tänker jag lägga upp låten som spelas hos mej hela tiden för tillfället. 20 gånger om dagen räcker inte.



Det är såna där låtar som gör att jag fullkomligt älskar Maskinen! Och Afasi är inte ful heller för den delen.. ;)

Krossa alla fönster, slå in hans dörr
Låt honom veta, att inget är som förr
Säg som det är nu
Finns ingen väg tillbaks för nån som är en loser
Ett riktigt jävla as

Han har bränt alla tänkbara broar
Han har sänkt alla möjliga skepp
Han har kallat dig "äckliga hora"
Han har till och med spräckt din läpp
Borta några veckor från huset
Kommer hem med läppstift på kuken
Jag tror aldrig att han kommer å fatta
Om du inte låter nävarna snacka

Ta honom i gränden, på vägen hem
Hela världen vet att hans sista chans är bränd
Så krossa alla tänder, en efter en
Och om han inte fattar
Börja om igen

Inga kommentarer: