tisdag 25 oktober 2011

Det går bra nu, kompis!

Johan och jag, Pridefestivalen typ 2009?

Min nya mobil kom igår! Den är inte bara snygg, den är svinsnabb också! Jag visste att jag skulle bli nöjd, och dumt kanske att ge betyg efter ett dygn - men den är fan epic! Jag håller med tre och deras reklam : ÄPPELMOS! ;)

Dagarna springer iväg på jobbet, vilket är skönt.
Viktminskningen går också bra - jag är inne på tredje veckan utan mat. Eller ja, om man inte räknar de salladerna jag har ätit, men de är lätträknade.
Just för tillfället känns ingenting som har med dieten att göra jobbigt. Jag är helt borta från sockret och jag känner mej inte det minsta sugen på det heller. Inte ens cola, hör och häpna! :)

När det gäller mat så har jag vart sugen på det, men är knappt inte ens sugen på det längre. Fem kilo väck - det börjar både synas och kännas! :)
Får frågan varje dag när jag tänker börja äta igen och svaret är "när jag är klar". När jag är klar vet jag inte än, det återstår att se! Känns bara bra om jag tappar nåt kilo mer än vad jag räknat med, för då gör det inget när man går upp när man börjar äta. Jag går nästan alltid upp två kilo när jag börjar äta igen, vilket är helt normalt. Har jag då tappat två extra så gör det ju inget. ;)

Inga kommentarer: