söndag 16 oktober 2011

Iväg och jobba!

Söndag. Sovit länge, kramat Tobbe länge, druckit kaffe, dragit ut lite på tiden. Nu är jag hemma, iordninggjord och redo för att åka och jobba. Börjar inte förrens 15.00 men jag och Susanne ska ta en sallad innan var det tänkt. :)

Vi gjorde inte mycket vettigt igår, jag och min Bernbo. Inte så konstigt, när man väl är ledig är det så skönt att inte ha några måsten alls. Han var med ledig, vilket inte är så vanligt en lördag. :)
Det enda vettiga vi gjorde var att köra och hämta hans lillebror från en fest.
Jag ringde på hans begäran och han svarar "Kan du hämta mej?" Precis som om jag var den som hade körkort. :P
Jag : Ja. När då?
S : Nu..
Jag : Klockan är bara elva?
S : Mm, kan du hämta mej. Nu?
Undrar hur pigg han kommer vara idag!


Lillebror Bernbo.

Har installerat mitt nya bredband och det verkar funka bättre än den gamla donglen! Den gamla var verkligen i behov av att bli utbytt, den glappade lite. Men denna sitter som en smäck!

Minus tre kilo på sex dagar också! Nåt att vara stolt över! Att plågas ger resultat! :)

Inga kommentarer: