lördag 15 oktober 2011

Fan vad jag är duktig!

Söt-Affe! :)

Jag har vart duktig och städat, dammsugit och torkat golven, rakat benen duschat och nu tar jag mej en kopp kaffe. :)
Hade världens mysigaste kväll med Jennie och Jessica igårkväll. Och alla barn såklart! :) De två stora barnen slocknade i soffan till Idol, helt slutkörda.

Planerar att ha lika mys idag, fast i Rödeby då. :)
Idag är det kallt ute, fast väldigt fint väder så jag tror jag chansar på skinnjackan idag! Har ju inte kunnat använda den sen i våras tack vare att i Blekinge har vi valt att skippa vår och höst och gå pang på vintern/sommarn så den används inte så flitigt. Hösten kan jag vara utan i och för sej, jag är inte ett fan.

Imorgon är det jobb som gäller till 21. För en gångs skull känns det inte ens lite jobbigt med tanke på att jag och Susanne jobbar ihop ända tills vi går hem! :)

Dieten går by the way bra. Jag har ätit en sallad i onsdags och en igår, men annars ingenting utöver mina Naturdieter. Tänkte att med tanke på att det rasslat till så på vågen (det gör det alltid med denna dieten, man tappar duktigt mycket vätska) så kör vi nästa vecka med! Fast då har jag och en kompis på jobbet som med kör dieten kommit överens om att man får äta en sallad dagligen. Fast bara om man vill. Känner man att man klarar en dag helt utan mat så gör man det, annars inte.

Och till Elina : Kortisonet är helt uteslutet, jag gör det bara inte. Tack ändå. :)

Inga kommentarer: