lördag 8 oktober 2011

Jag är så tacksam!






Jag är så tacksam att jag har alla mina vänner, min familj, Tobbe och hans familj, mina arbetskamrater..
Alla underlättade faktiskt i torsdags på en dag som var motig och jobbig. Jag är så tacksam att jag har er alla!

Jag är också väldigt tacksam att jag fick lära känna min farmor så som jag fick, och att vi fick en relation som inte går att beskriva i ord.

Jag tror att hon har det bra, och även om det är jobbigt vissa dagar så vet jag att hon fortfarande finns. I minnet, i tankarna och i hjärtat.


_______

Imorse kände jag för en mysfrukost med min pappa. Sagt och gjort! Efter det tog vi ut Charlie till lekparken i det fina vädret och gungade och hade oss! Som han gillade det! :)
Jag shoppade lite, för pengar jag absolut inte skulle lagt på kläder. Det kan inte hjälpas. :)
Nu kommer snart min fina Tobias och hämtar mej. Donken och en riktig MYSHELG väntar och imorgon tror jag att vi åker och hälsar på hans ena storebror. Mys!



Inga kommentarer: