måndag 5 september 2011

Liten helg-update! :)


Kort summering av helgen som gått.

Fredag : Då passade jag Charlie. Har alltid gått bra förut, men denna gången gick det PERFEKT! Han var glad precis hela tiden, han skrattade allra mest, han var duktig och lydig och väldigt gosig. Min söta lilla lillebror!

Lördag : Hade jag och världens finaste Tobbe myskväll! Lagade lite mat, burrade upp oss i soffan och myste!

Söndag : Skulle jag vart hos mamma och tvättat, men istället hämtade svärmor och Simpis upp mej och Tobbe för att åka till Brunnen. Äntligen, liksom! Som vi har väntat.. Och väntat.. Och till sist ställt in oss på att inte få åka dit i år. Men så igår - sommarvärme och Brunnens sista dag öppet. Så mamma kom och hämtade min tvätt istället, tvättade den medans jag var och solade och badade, kom hem till mamma och hämtade tvätten, pratade en massa, drack kaffe och åt, kramades, åkte hem och återigen burrade upp mej i soffan till Idol. :) Man kan ju inte säga annat än att jag har världens mest fantastiska mamma! Att du bara orkar, mamma! Tack för att du finns, jag älskar dej!

Ganska perfekt helg, faktiskt! :)
Och nu har redan måndagen gått. Underbart!


Inga kommentarer: