onsdag 31 augusti 2011

Jessicas tips mot kliande myggbett gav resultat!


Fick ett jättebra tips av Jessica igårkväll angående myggbetten! Det gav resultat - jag har inatt sovit ostört. :)

Jag har däremot haft en pissdag idag! Allt har vart fel, verkligen allt! Och sen att jag går omkring och fryser arslet av mej, känner mej tung i huvudet och ont i axeln gör inte saken bättre.
Nu kanske detta kan tyckas vara gnäll, men det är det inte.

Ikväll SKA jag sova tidigt!

Det är ju attans att varenda avsnitt numera slutar asspännande i True blood. Jag orkar ju bara se ett avsnitt max innan läggdags eftersom de varar i en hel timme. Men de senaste avsnitten slutar så spännande att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Och enligt Jessica fortsätter det vara så ända in i säsong fyra. Ser jag fram emot! :)


Inga kommentarer: