måndag 5 september 2011

"Vin är väldigt viktigt för mej.."


Jag har aldrig i hela mitt liv tittat på de svenska Hollywood-fruarna, för jag hatar fruarna bara av att ha sett reklamen! (För att inte tala om Anna Anka, där snackar vi rent hat.)
Men nu hade jag TV:n på i bakgrunden och hörde Maria Montazami. Alltså, jag har ju förstått att hennes hjärnkapacitet inte kan vara särskilt stor sen innan, men lyssna :

"Vin är väldigt viktigt för mig.. Jag gillar vitt vin, mest för att det är vitt. Jag gillar den vita färgen.. Eller gul.. Ljust gul.. Eller vindruvsgul kanske.."

Hon är rolig, hennes dumhet är rolig. Men jag blir samtidigt bara förbannad. Fy fan vad pantad.


1 kommentar:

Anne Sandberg sa...

Åhh nej jag som alltid tyckt ni va så lika till sättet du & Maria ;) ha ha ha ha

Puss på dej hjärtat