lördag 20 augusti 2011

Skräm gärna skiten ur mej! :)


Usch, min pappa vet verkligen hur man skrämmer livet ur sin dotter! Nyss ringde det från ett okänt nummer, jag hann inte svara. Lyssnade av telefonsvararen och det visade sej vara pappa, och han lät så nedstämd : "Hej älskling, det är pappa - ring mej så fort du hör detta."

Jag ringde upp direkt och han ville bara kolla av vilken tid vi skulle ses på Leklandet. ;) Fan, skräm gärna skiten ur mej!

Igår och idag känner jag verkligen av axel-ontet! Jag vet inte om jag kan skylla på det, men på senaste tid har jag vart tejpad på axeln och känt att det har vart skönt. Nån kinesisk tejp som Tobbe köpt. Den hjälper ju inte helt, men det känns bättre med tejpen på.
Nu har jag varit otejpad ett par dagar och jag upplever att det gör betydligt mer ont än innan! Det där får jag vänja mej av vid, jag kan fan inte gå omkring och vara tejpad för resten av mitt liv.

Inga kommentarer: