fredag 19 augusti 2011

Heldag med den stora lillebrorn.

Idag har jag haft en heldag med Isaac. Han tycker det är så vansinnigt tråkigt att vara hemma ensam och jag förstår honom.
Försökte få ungen att va vaken till tolv inatt - lyckades. Allt för att han inte skulle vakna tidigt för det innebär ju att jag måste upp tidigt, vilket jag inte är så sugen på. ;) Semester och allt.. Slutade med att jag fick väcka honom vid tio imorse.

Charlie.

Imorgon blir det leklandet med pappa, Malin, Ale och Charlie och efter det Bernbo-mys. På måndag går jag in på sista semesterveckan, vilket känns både bra och dåligt. Bra för att det ska bli kul att träffa alla igen. Dåligt för att det är så otroligt skönt att inte behöva ställa klockan och inte stressa på samma sätt som när man jobbar.
Men det är inte utan att man saknar stället. Lite i alla fall. ;)

Om jag ska ge ett betyg på True blood än så länge så är det OK. Bara OK. Jag stör mej så på deras dialekt, det förstör så mycket att de låter så bonniga! Jag pallar inte med sånt. Jag kollar dessutom på den otextade versionen, vilket gör det ännu svårare att hänga med. Jag brukar aldrig ha problem med att titta på otextade filmer osv, men när de låter som ett gäng bönder så blir det lite svårare än vanligt. Annars tycker jag att historian är bra! Och jag kan ju garantera att när Skarsgård kommer in lite mer i serien så blir den säkert ännu bättre! :)

Typ, hur ful är han på en skala? ;) Bild lånad från Google.

Inga kommentarer: