måndag 22 augusti 2011

Vackra Karlskrona!

Min älskade farmor och min bror och min Malin.

När jag sa att True blood var "ok" hade jag bara tre avsnitt kvar av säsong ett. När jag kollat klart på de tre avsnitten så kunde jag konstatera att den gick från ok till BRA. Och den blir bättre och bättre, det blir mer och mer spännande. ;)

Idag ska jag upp till Alfred och kela lite. Och ikväll blir det nog Bernbo igen. :)
Sista semesterveckan..

Igårkväll åkte jag vattenskoter för första gången. Jävlar vilken fart, och jävlar vad kul! :) Staden ser så annorlunda ut från vattnet. Jag brukar alltid säga när man går eller kör förbi Borgmästarkajen att det är så fint där vi bor. Jag älskar Karlskrona, jag älskar att det är vatten överallt och att det är så fint!
Men när man är i vattnet så ser allt så annorlunda ut, fast på ett ännu finare sätt. :)
Minns när man var 14, hatade allt som hade med staden att göra och man ville inget hellre än att fly härifrån. Det är nog ett vanligt tonårssyndrom, oavsett vart man bor.


Inga kommentarer: