måndag 18 juli 2011

Idag har vi axel-värk!


Idag har vi axel-värk! Jag har lånat ett höj-och-sänk-bart bord nu i nästan två veckor och jag känner att det är skönt. Dels är det skönt för min axel, men det är även skönt för huvudet, det känns som att man är lite piggare om man står med jämna mellanrum. Det som istället gör ont är svanken, och fötterna. Alltid är det nåt. :)

I alla fall - imorse när jag kom var stå-bordet upptaget. Så jag satte mej ner. Och fick ont ganska snabbt! Jag behövde inte ens säga till, min fina kompis kom själv fram och sa att vi skulle ordna fram ett stå-bord. Sagt och gjort, fem minuter senare stod jag upp! :)
Det känns bättre att stå, det känns så i alla fall. Men man ska nog variera sej. Och tabletterna gör nog sitt med skulle jag tro! De är nog väldigt verksamma.

Imorgon är det kalas för världens sötaste lille Albin! :) En kiss-tröja, en kiss-skiva och TVÅ par skor inhandlat från mej och Bernbo! Hoppas han blir glad, pluttas!

Inga kommentarer: