torsdag 14 juli 2011

Vilka fina människor..


Vilka fina människor jag känner!
Idag efter jobbet kom mamma och Håkan och ringde på dörren, med sej hade de cheesecake och en massage-maskin för nacken. Förutom det pratade vi. Länge och väl. Det behövde jag. Lätta lite på hur jag känner.

Precis när de har gått ringer pappa, och när han ställde frågan : "Är allt bra?" Så kom det även ut en hel del till honom med. Vilket är bra! Ibland måste både tårar och tankar ut! Och är det någon som lyssnar och förstår så är det min pappa.
Och direkt efter det SMS:ar Jennie och undrar om jag är sugen på Donken. Ja tack!
Och Tobbe ser alltid till att finnas till för mej, vad det än gäller.

Vilka fina människor. Man får försöka lägga sin energi på såna människor istället för människor som ständigt SUGER all energi ur en. Det känns inte värt det i slutänden.

Min fina lillebror. Jag skulle gå genom eld och vatten för dej, Isaac! Jag skulle bestiga berg, råna en bank, trampa på lik! JAG ÄLSKAR DEJ!

Inga kommentarer: