måndag 18 juli 2011

Albin, 5 år!


Det känns inte som att det har gått fem hela år sedan Albin kom till världen! Jag minns den dagen som igår.. Hur övertygade jag och hans mamma var att det var en liten Nova. Och hur paff jag blev när jag fick till svar att det blev en pojk?

Och hur jag med skakig röst ringde till förlossningen när jag kom hem, för att få prata med Jennie, vilket jag inte fick. Hur jag började stortjuta när jag inte fick prata med henne. När min telefon till slut ringde och Jennie sa att jag skulle komma upp till BB.
Jag glömmer det aldrig! Jag sprang hela vägen upp, med hjärtat i halsgropen och tårarna sprutade! Allra värst grät jag när jag fick se Jennie. :)
Och det lilla knytet som hon så fint la över i min famn. Sen dagen är det liksom vi, Albin och jag.


1 kommentar:

Anonym sa...

Amen shiiiit vad du är lik mig på den bilden längst ner!! Trodde det var jag först :)
puss Ale