torsdag 21 juli 2011

Jag är min egen terapeut, och jag säger att vissa saker måste sorteras bort.

Det är mycket nu. Jag är min egen terapeut och jag säger till mej själv att vissa saker bara måste sorteras bort.

Till nånting annat. Jag har massa tvätt nere i tvättstugan, och så har jag tok-städat mitt hem! Verkligen gnott och skurat och fejat. Älskar när det luktar rent och när man verkligen ser dammkornen försvinna! Och för att inte tala om när det rasslar i röret.. ;)
Ikväll ska jag försöka komma i säng i tid, och härda ut en dag till, sen är jag helg-ledig. Fy fan vad man uppskattar helgerna i väntan på semester!

I helgen blir det en Bernbo-helg. Det är det enda jag vill känner jag! Tacos, spel och vin hela familjen på lördag, och så håller vi tummarna för fint väder på söndag, för blir det fint så åker vi till Brunnsbadet! :) Som jag längtat efter att få se detta spektakel. Blir det inte fint väder så fiskar vi. Man lär sej att alltid ha en plan B när man har en med ADHD i gänget (jag). Då blir det inga utbrott och inga sura miner! :)

Malin och Simon.

Inga kommentarer: