torsdag 23 juni 2011

En liten shoppingtur gjorde susen!

Min finaste!

Har känt mej sönderstressad idag, har varit irriterad tack vare detta. Släng på lite (ganska mycket) axelvärk så har ni humöret där.
Att jag dessutom bara skulle hinna gå typ en timme på lövmarknaden gjorde inte saken bättre. Men faktum är att en timme var alldeles nog, särskilt just idag.

Malin fyller nämligen 18 så vi satte oss efteråt och åt mat och drack en öl på stan. Jag fick en liten shoppingtur som gjorde humöret lite bättre, jag fick en Tobbe-dos som gör humöret lite bättre. Och som att inte det vore nog gick han och köpte mej ett par Converse som jag sagt länge att jag vill ha. ;) Han är så fin.. Ibland, när jag har vart på sånt humör som jag har vart på idag.. Då kan jag få ångest när han är så snäll och fin. Man nästan vill att han ska vara lite bitter och arg på mej, för jag kan förtjäna det ibland. Men inte Tobbe.

Är bara hemma och mellanlandar, ska betala räkningar och hämta grejer. Ska till Tobbe sen. Har lovat att fixa Malins naglar till vårt midsommarfirande imorgon. Jag ser faktiskt väldigt mycket fram emot morgondagen! :)

Och förresten, från och med nu "får" jag gnälla för jag har faktiskt kontaktat läkaren och fått en tid för min axel! Så på tisdag ska jag dit så får undersöka mej. Känns skönt att äntligen ha tagit tag i det, jag som alltid skjuter allt framför mej. Insåg igår när jag hade som mest ont att vissa saker kan man inte skjuta på hur länge som helst. Ohållbart.
Jaja, nu ska jag ge mej iväg. :)


Inga kommentarer: