måndag 20 juni 2011

Cougar town!

Länk

Nu ska jag hoppa in i en dusch, och sen bädda ner mej till Cougar town. Kan inte fatta att jag (som vanligt) inte fattat förrens NU att det är en asbra serie!
Jag har sett nåt avsnitt, på sin höjd. Nu är jag snart klar med säsong ett, och varje avsnitt gör att jag skrattar högt och ljudligt! (Och Courtney Cox är snyggare än nånsin!)
Skrattar till och med så mycket ibland, att jag måste ringa Johan och skratta med honom för att inte känna mej dum som skrattar när jag är ensam. Johan och jag delar dessutom exakt samma humor när det gäller sånt. Har alltid gjort. Det tillhör vår Connection. ;)

1 kommentar:

Elina sa...

Den serien är klockren! Bara älskar den!!

Du borde även börja ge vampire diarys en chans ;)

SÖK FÖR AXELN - du är dum som går runt med den så! Något är fel och det finns hjälp att få!!!!!!!!!!!!!! :)