måndag 20 juni 2011

Första jobbdagen på elva dagar..

Angélica och Angeliqa.
Bilden har inget med inlägget att göra, mina bilder har sällan nånting med inlägget att göra. ;) Men det är alltid roligare med en bild i inlägget än bara text, visst?

Första jobbdagen på elva dagar idag. Jag hade panik igårkväll, trodde aldrig att jag skulle somna eftersom Tobbe fick mej att somna om till elva på morgonen. Jag kom liksom inte till ro natten till igår, så jag somnade inte förrens kanske tre, halv fyra. Låg och vände mej, och Tobbe sa lugnande hela tiden : Försök sooov.. Sooooov.. Men jag somnade inte. Sen vaknade jag tidigt som fan igårmorse, och tänkte att om jag går upp tidigt så blir jag trött till kvällen och somnar jag! Men Tobbe började klia mej på ryggen, och jag somnade om. Till Elva. Gah! Men jag somnade igårkväll, och jag kom upp idag! Phew!

Tobbe har ju tagit körkort.. ;) Och jag är så glad över detta! Min duktiga kulting klarade det! Bäst! Så igår åkte vi ut till hans bror och broderns fru och dotter. Supertrevligt!
Efter det filmmys i skitvädret hos Bernbos.

Ikväll blir det sängen tidigt. Jag har jobbat över idag, och kommer att jobba över imorgon som det ser ut. Kom på i efterhand att jag har tvätten imorgon, men det får hinnas med helt enkelt. Det måste hinnas med!

Axeln bränns och gör ont. Jag måste ta tag i detta nu, jag kan inte gnälla utan att göra nånting åt det. Jag VET.

Men! Tack Gud för löning denna veckan! :)

Inga kommentarer: