torsdag 24 mars 2011

Smörgåstårte-bak!

Nu storstädar jag. Igen. :) Tar en kaffe-paus, har precis varit nere i tvätten! Här måste vara fint och städat tills på lördag när alla mina nära kommer och firar mej.

Vet ni vad jag ser fram emot mest? Inte att bli firad, nej.. Det hade jag helt ärligt kunnat vara utan, men folk i min omgivning är envisa och proppsar på att man SKA fira den man älskar.. Och det uppskattar jag! Men det jag längtar mest efter, det är att min pappa kommer hit tidigt på lördag morgon och hjälper mej att göra smörgårtårta för första gången. ;) Jag föreslog smörgåstårta och pappa utbrast : "Åh, kan inte jag få komma tidigare då? Så gör vi dom tillsammans, bara du och jag?"
Mys-pappa..

Och här är han! Den finaste pappan i världen!

1 kommentar:

Malin Khazaal sa...

Han är väldigt fin, din pappa.
Liksom du <3