måndag 28 mars 2011

Summering av helgen!

Kan summera helgen som en toppenhelg! Det bästa av allt måste vara att jag fick ett brev från skatteverket. Namnbytet är klart! På typ tio dagar blev det klart. Wow! Nu heter jag Reseda. Efter min farmor. Och det finns inte många ord som kan beskriva hur det faktiskt känns. Det känns väldigt speciellt, jag känner mej så nöjd! Det befinner sej liksom en liten fin känsla som hänger sej kvar så fort jag tänker på det, att jag heter så nu. Efter min farmor. :)


Fredag : Solning och handling till smörgåstårtorna med Marie. Fasen vad dyrt, men gud vad mycket mat!
Efter det åkte jag hem och gosade med Tobbe.

Lördag : Pappa kom halv tio, en hel halvtimme tidigare än bestämt. Duktig pappa! Vi satte igång med baket och lite kaffedrickande under tiden, Tobbe satt invirad i täcket och joinade med en kopp kaffe innan han skulle jobba. ;)
Sen vart det kalas. Fick en massa fint, och tårtorna blev goda! Kläder, smycken, pengar, öl, massa vin, förstorade foton på Charlie som jag bara älskar.. Fick värsta snygga skinnjackan av Tobbe! Jag är nöjd! Tack till alla som kom! :)
På kvällen hämtade vi sushi och slängde på en film, och senare på kvällen kom Tobbes mamma, bror och hans tjej.


Söndag : Slappade lite på förmiddan, jag och Tobbe. Sen åkte jag till mamma för lite fika och Skopunkten. Dåligt utbud. Fick med mej ETT par skor hem! Fattar ni? Ett par.. Mamma fick välja ett par till sej, och Charlie fick ett par. För att fylla ut liksom, så att man ska tjäna nånting på det. Mamma fick sitt par som muta för att köra ner mej. ;)
Efter det åkte jag till pappa och lämnade skorna till Charlie och ett påskägg med frukt i. Lillebror är lite sjuk. Klart han ska ha "godis" då! :)

Inga kommentarer: