lördag 5 februari 2011

Shopping! Som vanligt.. :)

Min fina kusin/storebror och min fina Bernbo. ;) Har inget med inlägget att göra.

Som att inte IKEA-shoppingen vore nog förra helgen.. ;)
Jag satte ett köp-stopp för denna månaden för januari månad brukar alltid vara piss för allt och alla. Men idag åkte vi in, jag och mina tre pinglor från jobbet. Och som vanligt har jag svindålig karaktär när det gäller att shoppa, shoppa och shoppa! Allt annat har jag bra karaktär på, har jag sagt en sak så menar jag det. Förutom shopping då. Som vanligt.

Men det är samtidigt ingen känsla som slår den nöjda känslan när man kommer hem efter en lyckad shopping-dag! Jag blir glad i själen, och glad i hjärtat. Jag har dessutom varit på jakt efter en kavaj som är snygg att ha oknäppt, men aldrig hittat nån som den jag köpte idag! Så den var given. Ringde och rådfrågade Håkan först och han sa : KÖP DEN. ;) Mamma och Håkan är bäst på att ge mej råd. ;)

Har köpt tabletter för min axel med, för det onda börjar komma tillbaka. Jag får väl till sist gå till en doktor och få detta utrett, om det fortsätter. Och alla vet hur mycket jag gillar att gå till doktorn. Inte ens lite, jag undviker det i största möjliga mån. Men har man ont så har man, och jag antar att det kan gå till en viss gräns innan man är illa tvungen. Ungefär som mitt hål i tanden. It´s killing me, stundvis - men det är inte tillräckligt illa för att jag ska pallra mitt ass till tandläkaren. Inte än.

Inga kommentarer: