måndag 7 februari 2011

Hela halva min familj!

Hela halva familjen.

Idag hade jag känt för världens största gnäll-inlägg! Men sen känner jag.. Palla. Jag tänker inte gnälla för skitsaker, inte idag.

Idag ska jag bara visa upp min ena halva av min fantastiska och fina familj! Vi var i fotostudio igår, och pappas duktiga sambo Malin plåtade oss allihop! Centrum-apor som vi är, så tyckte vi såklart att det var kul! :) Bilderna (en del) blev kanonfina, och en del blev oförberedda och därmed mindre fina. Men det gör inget. Detta gör jag gärna om, för det är om inte annat kul att ha och spara. Ska boka Malin så att vi kan ta bilder med min andra halva av min fantastiska familj. Och så kan vi ta en bild på oss allihopa. För vi är faktiskt en enda stor familj, pappas familj och mammas familj går ju så himla bra ihop, och framförallt är vi alla väldigt snygga ihop!

Den här bilden känner jag är ganska fantastiskt underbart fin! Jag och min diamant. Storasyster och lillasyster.

Min Bernbo. :)

Och för övrigt så hade jag söndags-mys med Bernbo! Jag älskar söndags-mys med Bernbo! Jag älskar alla dagar med Bernbo.. Men söndagarna är extra mys. :)

Väl hemma sen stod min nya söta lilla granne utanför porten. Lina. Henne som jag är uppvuxen med. Hon hade gjort kladdkaka till mej och Alexandra så vi åt oss mätta på kladdkaka och glass till Solsidan! :) Känns mer än kul att hon har kommit till huset! :) Inte enbart för hennes fina bakverk, utan även för hennes närvaro. Vi älskar ju henne, det lilla barnet. :)

Inga kommentarer: