söndag 26 december 2010

Shopping! :)

Gårdagen med mina flickor var hur bra som helst, som alltid! Lagade pizza, som nästan var klar när Ase kom hem. ;) Efter maten slängde vi oss i soffan alla tre under en och samma filt och kollade på film. När klockan var halv tre gick vi in och la oss, och vid halv nio ringde klockan..

Det tar ju sin lilla stund när tre tjejer ska göra sej i ordning på morgonen! Idag gick det ändå rätt smärtfritt, för Ase hade vaknat en stund innan och gjort sej startklar! :)

Och klockan tio stod vi utanför Ginas dörrar, laddade som aldrig förr! :) Mötte alla där. Elina, mamma, Håkan, mammas grannungar.. Alla slet och drog överallt men jag fick med mej en full kasse med kläder och grejer för 1200:- Inget av plaggen var REA. Som vanligt hittar jag alltid en massa annat.. :) Hade en hel del presentkort, så det gjorde inte så mycket.

Shoppade vidare och brände upp en massa mer! Men det känns alltid så bra efteråt, shopping är ren lycka! Även att det dök upp ett flertal irritations-ryck..

Som vi brukar säga, Elina : Fattig i plånboken men rik på kläder! ;)

Köpte en jättefin klocka med, fast att jag inte skulle. Knallgrön och jättefin! :) Nu har jag rensat ur garderoben på en bärkasse i alla fall. Jag är en sån som inte riktigt kan skiljas från en del plagg, trots att de aldrig används eller har använts. Sån är jag!

Cubus hade fina priser på barnpyjamaser, så jag tog en rosa och en blå till Charlie. ;) Allt klär en skönhet!

1 kommentar:

Elina sa...

Absolut =) och som din kloka mamma sa till mig och din syster "man är lever bara en gång" =)