lördag 25 december 2010

Juldagen!

Denna bilden måste man bara älska! :) Jag och Angélica.

Jag är hungrig, men jag spar mej en stund till.
Ikväll tänker jag baka pizza till mina flickor! Ase slutar jobba vid tio, och jag hoppas att maten kommer vara klar tills dess. Inte så troligt, med tanke på att Angélica slutar vid nio och hämtar mej på vägen. ;)

Vi tänker inte dricka alkohol ikväll, vi tänker bara slänga på en bra film och mysa upp oss alla tre. Varför tänker vi inte dricka alkohol just ikväll?

1 : Jag har festat juldagen en gång i mitt liv, och den kvällen var inget att hänga i julgranen av flera olika anledningar!
2 : Vi ska upp tidigt imorgon. Vi ska shoppa. För mej väger det mer idag. ;)
Jag har dessutom varit på julrean bakfull förut, och jag fick lämna Gina-kön tre gånger för att gå ut och spy. Fick lämna Marie med barnvagn och allting i kön för att jag mådde dåligt. Så, ett glas vin eller två kan slinka ner, men där sätter vi stopp! :)

Inga kommentarer: