lördag 25 december 2010

En helfin jul.

Martin och Ale. Jag och Charlie.

Julafton har varit helt underbar, som vanligt! Jag älskar julen, jag älskar julstämningen och att man är med nära och kära.

På morgonen åkte jag, Ale och Martin in till pappa och Malin för julfrukost/lunch och julklappsöppnande! Där var en av våra andra kusiner redan där. :) Det var hur mysigt som helst, och jag är väldigt nöjd med alla klappar! :)

Charlie är julafin. :)

Tobbe och pappa och Malin gav mej bland annat smycken från Laila Bagges kollektion, som jag hade önskat mej. Så fina! Jag ska fota och visa. Så nöjd! :)

När vi vart hos pappa och Malin i ett par timmar tog vi Johanna med oss och åkte hem till mamma och Håkan. Där stannade vi hela dagen och kvällen. Massa god mat, julklappar, Kalle anka och så rundade vi av med att spela Buzz innan Johanna och Alexandra åkte hem.
Vi andra tittade på Solsidan tills det var dags att sova. :)

Charlie på sin bil, stolt som en tupp!

Jag är jättenöjd med alla klappar, sällskap och allt! Tack allihopa.

Inga kommentarer: