måndag 27 december 2010

Skyller kvällens pizza på..

Skyller kvällens pizza på att min kyl och frys gått sönder precis innan jul, och jag måste ju äta liksom! ;)
Haft pizza-film-mys med Johan och Isti. Inte så ofta det händer nu för tiden, så jag fick ett ryck! Johan och jag sitter (som vanligt) och sågar filmen, skrattar, pratar om annat, kittlas.. Och Isti sitter : Schhh! ;)

Ska lägga mej tidigt idag igen. Somnade väl kring åtta igår, och sov för natten. ;) Skönt som fan. Jag har bara en säsong kvar av Kardashian och jag vill inte se den för då har jag inget kvar tills sen! Jag har börjat älska den serien! Jag känner att jag måste se mer och mer och mer.. Och när man vet att det inte finns mer, ja då får man snåla på det lilla man har kvar. Jag kan inte somna till det heller, jag ligger uppe halva natten om jag väl börjat titta..
De är underbara, hela deras familj!
Snacka om förutfattade meningar jag hade innan jag såg detta. Och så vet alla att jag älskar reality-serier, det är det bästa jag vet! :)
Johan sa idag att de har manus. Det väljer jag att inte tro på.

Så ikväll slänger jag på min nya säsong av Vänner, det kan jag somna till! :)

Och denna, för att du är så söt. :) Love you, Bernbo!

Inga kommentarer: