söndag 23 maj 2010

Liten uppdatering.

Igår var vi ett jättegängGlassiären och åt årets första Glassiären-glass i solen! Mysig start på dagen i kombination med en promenix med Ase. :)
Sen hade vi kusinmys, Jennie, Vidde och jag. Det var ju så satans varmt igår, så när vi hade promenerat hem var vi helt slut!

Kvällen spenderades hos Jennie och Mårten. De bjöd på oxfilé (kycklingfilé till mej som inte äter oxkött), potatis i ugn, Mårtens hemmalagade bea-sås och sallad. Som vanligt är Jennies mat det godaste man nånsin har ätit, det är alltid likadant! :)
Efter det, lite whiskey och sen hem.

Imorse vaknade Vidar klockan sex, och jag klockan sju. Åt lite frukost, drack lite kaffe och sen begav vi oss ut på promenix!
Gick en runda nere vid kyrkogården, "hälsade på" mormor och alla andra fina..

När kusin och kusinbarn åkt hem pallrade jag mej ut till mamma med Jennie och Albin som sällskap. Fikade lite, och jag tog ut Abbe till gatans alla lekparker! Eller nu ljög jag, jag tog honom till två av gatans alla lekparker. ;) Men kul hade han, plutten!
När vi kände oss klara där åkte vi hem, åt lite mat och sen kröp Jennie och jag ner under en filt och kollade på "PS. I love you".
Gud
, vilken fin film! Jag brukar ju inte titta på såna blödiga filmer, jag gråter så lätt.. Och jag gillar inte att gråta inför folk, jag gör aldrig det. Men en liten tår föll faktiskt.. Jennie och jag kom överens innan vi satte på den att vi inte skulle titta på varandra under filmen. Det gjorde vi inte heller, vi bara kramades. :)

Lite lång update kanske.. :)

Inga kommentarer: