lördag 22 maj 2010

Ingen sovmorgon här, inte!

Och förresten så hade jag inte alls sovmorgon, jag vaknade redan vid åtta! Typiskt..
Hade behövt sova idag. Vi drack öl igår, först hemma hos Stanford. Sen när Ase slutat jobbet förflyttade vi oss dit, drack vin och pratade skit. Var riktigt trevligt!
Johan, jag och Isse traskade hem, lite småsnurriga, och jag somnade ganska direkt. Hade varit skönt att sova ut, för jag känner mej seg idag.

jävla skönt det ska bli nu med TVÅ lediga dagar! Har ju jobbat söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag.
Och dessa två dagarna ska spenderas med enbart fina människor, den tanken gör mej glad! Vädret ser lockande ut. Jag får nattgäster. :) Ska tjuva åt mej Viddepidde och gosa honom som aldrig förr, han lär vara astrött på mej efter denna helgen! Men det får han tåla, har inte sett ungen på ett tag nu.
Albin ska jag gosa idag med, fina fina unge! Och så Charlie, såklart. :)

Glass på glassiären idag. Fint väder idag. Vad är lite huvudvärk när allt kommer kring? :)

Inga kommentarer: