söndag 23 maj 2010

Sören Charmören.

Sören Charmören. ;)

Albin - Sören Charmören - gör och säger så söta saker hela tiden! Vissa gånger skrattar man så att man håller på att kissa ner sej!
Just nu är det aktuellt med att köra allt tvärtom. Det är tydligen jätteskoj när man är snart fyra år och envis. ;)
-Albin, dags att borsta tänderna.
-Nej.
-Jo.. Kom nu.
-Nej, jag vill inte.
-Du får inte borsta tänderna idag, Albin!
-Men jag vill det..
Typ. :)

Innan idag, när Jennie och jag låg och kollade på film. Då ropar han lite tyst nåt utifrån vardagsrummet, han jiddrar nåt om soffan.. Inget mer med det. Sen ropar han att han vill sitta i soffan, och vi ber honom sätta sej i soffan då.. "Jag kan inte.."
Efter en stund går jag ut till vardagsrummet för att titta, och då har han liksom hamnat BAKOM soffan, och vet inte hur man tar sej upp. ;) Så fort jag fick syn på hans lilla huvud som stack upp så började jag gapskratta och ungen bara tittar på mej och säger: "Jag vet inte hur jag ska ta mej upp.." :)
SÖTUNGE!

1 kommentar:

Elina sa...

Hihi =) söt han är!!