söndag 18 april 2010

Shoppingen då!

Har jag förresten berättat om min perfekta shoppingdag igår? :) Jag hann visst inte det igår. Jag hade en perfekt shoppingdag igår! :)
Det var en sån dag där man går in på Gina, tittar sej lite omkring, hittar MASSOR som man vill ha, till överkomliga priser, plockar på sej..

Ett par vita jeans, ett par svarta lack-leggings, ett vitt linne, en vit ASSNYGG t-shirt med porträtt av ett gift par - två döskallar. "Until death do us apart". Den bara älskar jag! En jeansskjorta, två diadem.. Allt för 850:- Såna shoppingdagar är de bästa! :)
Ska försöka fiska fram en bild på den fina t-shirten för den vill jag dela med mej av. Helt underbar är den! Bild kommer inom kort.. Och om jag inte missminner mej så har jag sett såna tavlor någon gång i tiden, som jag hade varit väldigt intresserad av att ha i mitt hem. Ska nog googla på vart man kan köpa dom tavlorna.. Vacker "konst".. :)

Fan vad min mamma är underbar! När jag kom hem från Stumholmen så satt hon, Alexandra och Martin och pratade skit och hade gjort en bra stund. Och så ringde hon mej nu och sa :
- Vad söt du var när du kom hem innan.
- Haha, okej.. Varför det?
- Men du bara är det. Ni syskon är så fina, och ni är fina mot varandra.. Tanken slog mej genast vilka perfekta barn jag har!

Mamma - vi älskar dej.

Inga kommentarer: