söndag 18 april 2010

Inga miljoner.

Det blev ingen glass i solen. Och det blev inga miljoner för dom jag känner. Men alla var glada och nöjda ändå, trots att det till och med regnade och var svinkallt!
Louise fick agera element för mina händer, och jag tillät mej att dras med och vara lite fjortis idag. ;) EMD var ju där, och detta gillar ju fjortisarna. Fick både EMD och Maggan Graaf på bild! Haha.
Cilla vann en iPod i en tävling, som hon direkt gav till Louise.
Louise om sin födelsedag : Först EMD, och nu en iPod.. Det här är min näst bästa födelsedag!
Jag : Vilken är den bästa då?
Louise : Det vet jag ju inte än..
Så söt. :) Och uppe på allt så fick hon ju en moped!

Nu är det snart dags för Wipeout och lite klementin. :)

Grattis Louise på födelsedagen, jag älskar dej! Helt sjukt vad tiden går fort.. Är jag gammal?

Finast.

Inga kommentarer: