söndag 25 april 2010

Mysdag!

jävla mysig dag vi hade igår då! :)
Pappa, jag och Martin gick på stan, fikade, hyrde film och handlade. Sen åkte Martin iväg, och pappa och jag hem för att börja med maten och då kom Alexandra.
Så vi kollade på film, åt glass, kollade om jag kom med på TV i postkod (nej), och pratade skit! Ikväll ska vi se paranormal activities för när vi skulle sätta igång den igår så blev både pappa och Alexandra livrädda! "De ville se den när det är ljust ute.." Okej. ;) Vad är det som gör att du tror att du blivit modigare under natten, pappa? ;)
Mys var det!

Nu ska jag göra mej i ordning, sen hämta Abbe på nattis. Vi ska gå en liten sväng på stan så jag kan handla en present till Håkis som fyller år. Sen blir det att åka hem en sväng till mamma och fira Håkan och käka lite.

Kaffe och lite musik nu så man kommer igång.
Återkommer ikväll. :)

Inga kommentarer: