söndag 25 april 2010

Paranormal activities.

Albin och jag har haft en helmysig dag idag. Jag hämtade honom från dagis, sen gick vi och köpte frukost och pallrade oss hem till Alexandra för lite kaffe och baguetter. :)
Sen vidare hem till mamma för att fira Håkan, mycket trevligt. Han har verkligen varit världens mysigaste unge idag med. Fining. :)

Kollat på Paranormal activities idag med. Sjukt dålig film, jag hatar att bli så besviken! Har haft så grymt höga förväntningar på den filmen, men jag blev inget annat än väldigt besviken. Hade en storasyster som satt fastklamrad vid min arm på slutet och skrek rätt ut dock. ;)

Min dator har fått virus, verkar det som. Ska "försöka" ta tag i det nu. Om jag inte minns helt fel bad jag Tobbe aktivera mitt virusskydd för ett tag sen, för jag tror att det är inaktivt och jag vet inte hur man gör.
Det är inte aktiverat, och nu ser det ut som att det har kommit lite trojaner på besök. De ska dö, om de förstör min fina laptop!

Inga kommentarer: