lördag 24 april 2010

Dekadansen!

Har faktiskt betalat räkningar, duschat och satt mej ner med lite musik, kaffe och nikotin. :) Fin start på dagen, förutom räkningarna då! :)
Det ser inte asball ut med shopping denna månaden, för ovanlighetens skull. Sen när förbrukar jag el för 613 kronor för ett kvartal liksom? Dyrast hittils!
Fast två tröjor ska jag ha idag när jag pallrar mej in till the big city med pappa och Martin för en fika. Och så vill jag ju kunna handla LITE när vi är i Stockholm med, men jag får nog hålla mej till lite. Det är okej. :) Kanske om jag är snäll så ger sparkontot mej en peng. Sätter ALLTID tillbaka det, med ränta! :)
Har deklarerat med, tror och hoppas jag har gjort rätt. Jennie brukar alltid göra det åt mej, för jag fattar ingenting. Men nu gjorde jag det själv. Så glöm nu inte det allihopa, det är snart sista dagen för det!

Var även förnuftig och kikade igenom mina försäkringar, vart jag är försäkrad och med vad. Även där fattar jag nada, så pappa ska få ta sej en titt på det sen. Fick nämligen frågan häromdagen vart jag har personförsäkring, och jag kan inte svara på det. Tydligen är det rätt viktigt, det där. :)

Alltså. Fika lite, hyra lite film, handla lite, äta mat med pappa, Alexandra och eventuellt Martin, mysa med film och gott. Fan vilken go lördag detta kan bli!

Inga kommentarer: