onsdag 28 april 2010

Inte haft tid.


Ursäkta mitt oeffektiva bloggande!
Idag har varit en bra dag, om man bortser från min lilla försovning. ;) Hann i tid till jobbet i alla fall, men jag fick stressa asset av mej!

Dagen har bjudit på många givande stunder, men mest givande var det att hoppa av tåget och bli mött av min finaste Ann-Sofie!
Fy fasen vad vi har mycket att prata om varenda gång vi ses! Ändå hörs vi nästan varje dag numera, om det så bara är ett SMS så hörs vi i alla fall!
Nu har vi slagit ihjäl en halv dag med att sitta och prata gamla minnen, äventyr och allt vi varit med om tillsammans. Helt sjukt vad snabbt man glömmer egentligen! :) Det jag inte kommer ihåg, det kommer hon ihåg. Och det hon inte kommer ihåg, det kommer jag ihåg. Men de allra bästa stunderna minns vi båda som om det vore igår. :)
När vi satt och pratade så insåg vi hur svårt det är att hålla isär tiden, vi har ingen aning om vilken sommar det var vi satt på hennes baksida, oavsett tid på dygnet, och spelade yatzy och drack öl. Typ bästa sommarlovet! :) Jag tror vi till slut kom fram till vilken sommar det var.
Herregud, vad vi har flummat ihop, hon och jag. Vi har känt varandra sen vi var i nioårsåldern. Och sen dess har det hänt ganska många roliga saker. :)

Nu måste jag sova. Eller läsa. Eller läsa tills jag somnar. :)
God natt!

Inga kommentarer: