tisdag 27 april 2010

Bara ett litet tag kvar..


Vet ni en sak? På fredag är det en vecka tills jag ska se Lady Gaga. ;)
Och idag kom Christoffer fram till mej på jobbet och sa att hon kommer till Malmö med, Götet med tydligen. Massa extrakonserter!
Och min första tanke var ju såklart att Malmö är närmare, skönare, alla känner till min kärlek till Malmö. Men sen tänker jag såhär : Stockholm är man inte i så ofta, (är väl inte i Malmö varje dag heller, men..) och man får fan passa på. Dessutom kommer vi se den första konserten, och det känns med lite viktigt. ;) Malmökonserten är inte förrens november, och så länge hade jag inte kunnat vänta! :)
Shopping med, är ju alltid kul i en så stor stad som möjligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, joda nu läser jag bloggar igen! :)

Vill också verkligen flytta tillbaks, orkar inte bara ta allt precis just nu. :)