torsdag 15 april 2010

Försovning - check!

Och denna dagen startade jag med en kraftig försoving. Inte kul, inte kul!
Jag skulle börja halv tio idag. Vaknade två minuter i halv tio med solen i ögonen.. Vred på mej och tänkte att "detta blir en bra dag!" Pfft! Vände på mej och tittade på klockan, flög upp, ringde jobbet och sa förlåt för min dumhet, och slängde på mej smink, plattade håret, på med kläder sen iväg.
Var på plats vid elva, dvs en och halv timme för sent. Men det var inga problem idag. Däremot hade de kunnat be mej om VAD SOM HELST idag, för jag skäms aldrig så mycket som när jag har försovit mej. Hade de bett mej att stanna hela natten hade jag gjort det, för att ge tillbaka. Tur att vi inte har öppet hela natten. ;)
Men jag har lovat att jobba över nästa vecka om de behöver mej.

Pappa och Charlie kom hit en sväng på en kopp kaffe. Charlie var inte på sitt bästa humör, men han är söt ändå. För söt, faktiskt. :)
Nähä, nu ska jag ner och ta tvätten. Återkommer!

Inga kommentarer: