onsdag 14 april 2010

Jag har inte tid med näsblod på morgonkvisten!

Denna dagen startade med att jag började blöda näsblod mitt under mitt hårplattande! Då jag verkligen inte har tid med det, med andra ord..
In på toaletten, trycka upp en tampong i näsan, ut till sminkrummet och fortsätta platta håret. ;) Det är så man gör, det har Jennie Andersson lärt mej!

Vi ska för övrigt köra lite fredagsmys på fredag, Jennie Andersson och jag. Och så Alexandra såklart! Denna gången blir det INTE bara vatten, utan även tacosallad, kanske en och annan godisbit och så talang.
Det är så att jag längtar redan nu! :)

Nu : Göra mej i ordning lite för att bege mej med Asebase in till stan och slänga i oss varsin sallad, sen ta en kaffe i väntan på P som jobbar, och sen BIO! :) Gud, jag lär somna där inne känns det som. Men men, vi ska se en bra film, så jag får försöka hålla ögonen öppna. ;)
Flickan från ovan. FINALLY!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att den är bra! Ser också fram emot fredag =) Då är det dags för fredagsmyyyyyyyys, om det så är det sista jag gör! Puss Ale