lördag 20 februari 2010

Snö, snö och åter SNÖ!

Det fortsätter snöa.. Jag tycker det börjar bli riktigt drygt nu! Och jag är fullt medveten om att det alltid är jag som tjatar och gnäller i september/oktober om att jag vill ha massa snö! Men efter januari tycker jag inte att det är okej nånstans!
Nu är det bara jobbigt, det är svårt att ta sej fram, blaskigt och halt.

Tänk hur många A-brunnar jag har gått på, utan att ha vetat om det med så mycket snö som täcker? Medvetet skulle jag ALDRIG gå över en A-brunn, och jag tjatar på alla i min närhet som gör det också! Försöker putta dom åt sidan om jag ser att de är på väg att stampa på A:et. (K-brunnar med, för den delen..)
Annat är det hemma på mammas gata, där vet man sen barnsben vart nästan alla A-brunnar finns, så där skuttar man åt sidan utan att tänka på det!
;)

Inga kommentarer: