lördag 20 februari 2010

Säsong ett avklarad!

Bild lånad från Google.

Jag har nu sett klart hela säsong ett av Gossip girl, tittade på det sista avsnittet inatt. Jag kan ärligt säga att jag mådde dåligt, på riktigt.
Jag vet inte om jag vill titta mer faktiskt, om inte historien anpassar sej så som jag vill att den ska vara. Serien är skitbra, kan vara bland det bästa jag har sett - MEN, det är inte bra att leva sej in så. Haha, jag har på riktigt ont i själen.
Nu kan jag säga att jag förstår min storasyster när hon kände att hon blev deprimerad när Marissa dog i O.C. ;)
Det känns liksom som att man har en klump i magen, och så lite ångest på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

får ja låna den av dig ??? snälla
kram Anne

Anonym sa...

Där ser du! Nu vet du hur jag mådde i flera månader efter att Marissa dog... Usch, hemska känsla! Puss ale