söndag 21 februari 2010

Agge är hemma!

Jag är hemma!
Har haft det jättemysigt med Jennie och Vidar. :)

Jag har funderat och funderat.. På om jag ska se säsong två av Gossip girl. Egentligen borde jag inte, för jag vet att jag kommer bli så besviken!
Men nu har jag väl hamnat i träsket, så nu kan jag inte låta bli, även att jag drabbas av ångest, gråt och klump i magen! ;)

Snälla Elina, säg att alla andra har fel : Dan och Serena blir ihop igen? Visst löser det sej? Visst? Om det inte är så - ljug för mej. ;)
Det skulle ju vara lika katastrofalt som om Edward och Bella skulle göra slut. Eller kungen och drottningen.. Hur kul skulle det vara liksom?

Vi kör säsong två. Måtte jag inte bli besviken!

1 kommentar:

Elina sa...

Helt ärligt, gossip girl spårar ut (precis som de flesta serier)..fast det är ändå såååååå bra att man måste titta..=)jag hoppaes hur länge som helst att de skulle bli ihop igen, o de blir de lite till o från men inte forever..Det kommer hända katastrofalt mkt o fina dan kommer ibland vara en person som han inte passar att vara..Det kommer däremot bli fett intressant mellan blair o chuck =) så, fortsätt kolla..Du kommer komma över dan/serena sorgen, det gjorde jag..De kan tyvärr inte jämföra sig med bella o edward riktigt ;)men jag vet precis vad du går igenom för det gjorde jag med =)