torsdag 18 februari 2010

Ett avsnitt? For real?

Jennie och jag. Undrar hur gammal denna bilden är egentligen? :)

Ett avsnitt av Gossip girl, är det vad jag ska orka med idag? Känner mej helt lealös! Får väl inse mej besegrad och lägga mej, med lite Vänner-DVD kanske jag kan hålla mej vaken ett par minuter till.

Fredag imorgon.
Innebär att det är en arbetsdag kvar tills jag får ta ut "semester" och åka bort. Inte så långt bort, men till kusin för lite mys!
Har handlat lite gott som jag ska ta med mej i helgen. :) Mango, Japanmix, ananas - tills det blöder ur munnen! ;)
Mamma ringde innan och avrådde mej från att sätta mej på ett tåg (om det nu ens kommer nåt tåg) *peppar peppar* för tydligen ska det bli snöstorm på lördag. Lägligt! Jag kommer att kräva att de kör mej till min kusin på lördag, sen om det blir via tåg, buss, bil, taxi eller cykel - det skiter jag i! Light-ADHD-kromosomen som talar. ;) Har jag planerat nåt så måste det ske, annars finns det en risk att jag går bananas. Och det vill vi ju inte.

God natt.


Förlåt, men jag har faktiskt inte tjatat om Raj raj skitlänge! ;)

Inga kommentarer: