fredag 19 februari 2010

Jobbat klart för idag!

För lite sömn, kanske. Sen bättrar vi på det hela med Red bull, kaffe och en hel del socker. Då mår man! Har känt mej helt knarkad hela dagen, haha! Ögonen svider av trötthet men kroppen kan inte sitta still! :)

Har dammsugit, åh så skönt! Jag älskar att få det dammsugat! Då kan man sätta ner arslet sen och andas en stund, och älska att golvet är rent och fritt från damm och grus.

SJ´s kundtjänst är ju kanske inte "jätteeffektiv", de har 20 minuters väntekö.. Okej - det är fredag, det är dåligt väder och kanske inte jättemånga personer som jobbar nu, många som ringer, jag har en viss förståelse för det. Men hallå, 20 minuter? Är det nånsin okej?
Jag ringer endast för att få veta om de förutspår förseningar imorgon, eller kanske rentav att tågen blir inställda. Mest så att jag vet, så att jag eventuellt kan meddela min faster som ska hämta mej vid tåget.
Men jag sitter inte i 20 minuter för att få veta det. Imorgon lär de ju ropa ut om det är några störningar, och då kommer jag att se till att DE ser till så att JAG kommer iväg. :)

Lite kaffe nu, i min nya fina kaffebryggare! :)

Inga kommentarer: