lördag 26 december 2009

Bio?

Jag är rastlös!
Jag har bestämt mej för att gå på bio ikväll. Tror jag. Om jag hittar nåt bra sällskap. ;)

Om det nu blir som jag vill, så står det mellan :
1. Coco - livet före Chanel. Passion for fashion! Verkar väldigt bra, en film i min smak. ;)
2. Luftslottet som sprängdes. Har velat se den sen jag såg de andra två första, det är absolut en av de bästa svenska filmerna någonsin! Får gåshud av trailern! Den hade varit perfekt att se med pappa och Malin och Jennie. Jennie är helt utesluten, hon är in the big city. :( Inte alls avundsjuk!
3. Paranormal activities. Verkar ruskigt otäck! Och ser jag den ikväll, så finns risken att jag måste tvinga hit Tobbe. Inte för att jag brukar bli särskilt rädd för filmer, men jag är nojjig som jag är, .. ;)
4. New moon. Sett ungefär sju, åtta gånger men jag skulle ändå lätt betala för att se den igen! Lovat Isaac, dock.. Okej, nej den är utesluten.
5. Avatar. Verkar vara bra, bra som fan! Tobbe har sett den, men lovat mej att vi kan se den ihop om jag vill, så den är med utesluten för tillfället.

Alltså, Luftslottet som sprängdes, Coco Chanel, Paranormal activities eller New moon..

1 kommentar:

elle sa...

Luftslottet..Paranormal har vi hemma nu o ska se imorgon ev..längtar, en ändå inte..verkar ju fett läskig =) avatar ska vi se på bio på mån, den är nog helt ok..en hade jag varit du hade jag valt luftslottet..fast new moon tåls ju att ses igen =P

Jag jobbade 7-21 idag o hade rast 2,5 h på dan..då stressade jag in till stan..Varför gör man det?? är ju faan samma visa varje år..kön på gina är ju inte nådig..bad richard ställa si i den direkt när vi kom in, ändå tog det 30 min..o köpte bara 2 meningslösa saker som jag likaväl kunde skippat..