söndag 27 december 2009

Luftslottet!

Det blev luftslottet!
Gud, vilka bra filmer alltså! Jag är ändå rätt glad att det "är över". Hade gärna sett mer, men jag pallar inte vänta på att filmen ska komma ut, och jag har inte tålamod att läsa böckerna, för då bör jag ta det från början.
Nu är det alltså slut.
Slutade faktiskt så som jag ville ha det! Mer än så säger jag inte! :)
Men den var riktigt, RIKTIGT bra!
Jag avgudar Lisbeth Salander, ingen hade kunnat göra den rollen bättre än Noomi!

På tal om att jag inte ska avslöja.. Jag har glömt att ta reda på fortsättningen av DH! Fan. Påminn mej om det, jag ska ta reda på allt jag kan imorgon. Kommer återigen märka rubriken med DH, haha, så de som vill får läsa osv.
Nu blir det nog spikmatta, täcke, kudde och en stunds TV tror jag.

Puss.

Inga kommentarer: