lördag 26 december 2009

Efterblivet!

Ska jag säga hur många slantar jag la på REAN idag?
Inte ett jävla öre!
För det första så var det så mycket folk att man knappt kom fram. Så det innebar att man kikade lite över folks axlar mest, för att se om man kunde hitta nåt.
Sen tror folk att de som har barnvagn har förtur överallt, de ställer sej mitt i gången och pratar skit med nån annan icke-shopping-intresserad mamma! Varför ge sej ut på MELLANDAGSREA med barnvagn om man nu ändå bara ska stå mitt i vägen och prata skit?
Gjorde samma sak på jävelskap, bara för det.. Hittade min lilla Lina som jag ställde mej mitt i gången med, kramades och pratade i säkert en kvart! Ha!

Åkte vidare till Skopunkten. Det kliade rejält i fingrarna, jag var ju så sugen på att shoppa! Inget är ju dessutom så roligt som att shoppa skor!
Hittade ett par. ETT PAR?! Och när det gäller "ta tre, betala för två" så nöjer man sej inte med ett par, man gör bara inte det!
Försökte förgäves hitta ett par till, för då får man åtminstone det billiga paret för halva priset. Men nej.

Försökte mej även på att hitta ytterligare nåt fint till hemmet. Misslyckades på det planet med. Det var inte meningen att jag skulle shoppa idag, helt enkelt..
Försöker få tag på min pappa, är lite pappasjuk (eller kanske något rastlös, ADHD-light).. Han svarar inte. Tänk om de är på BB? Tänk om de inte har hunnit meddela mej? Tänk om..

Fan. Nånting är fel om man städar en redan städad lägenhet.

1 kommentar:

Jennie sa...

Du kan få komma hem & städa hos mig !:) gärna gärna. Jag hittade lite minsann ! men bara lite ! :)