söndag 25 oktober 2009

We love it!

Jag åkte hem till Marie igår, vi spelade monopol, drack lite Smirnoff, åt pizza och kollade på typ världens roligaste film! I love you man hette den, och jag skrattade så jag fick ont i magen.

Somnade kring två. Vaknade klockan sex. (?) Kunde inte somna om.. Låg och SMS:ade lite med Marie, och sen slutligen så satte jag på Tomten är far till alla barnen och somnade om.
Då ringde mamma och väckte mej. Hon kommer hit.
Ringde dom i fredags och mutade min lillebror för att tömma mina skåp på pantflaskor, bara nån tar skiten!
Han tackade ja. Men det är mamma, Håkan och Fia som kommer.


Sen är ju pappa, Malin och Malins mamma IKEA idag. Jag skickade ju som sagt bud med dom, även på väggdekor. Så jag bjöd bort dom hit på fika efteråt. Får väl se om de kommer eller inte. :) Hoppas! Jag vill ha hit min papi idag.. Saknig efter min papi.. <3


Sen kommer ju Alexandra imorgon! :)



1 kommentar:

Elina sa...

Så fina så..Allihop =)