söndag 25 oktober 2009

Handling!

Nu ser min lägenhet riktigt nice ut!
Hyllorna är uppe, speglarna kunde vi inte ta idag eftersom jag fick ge mej iväg och köpa plugg. Men satan vad mycket annat jag fick med mej också! :)
Var iväg med mamma, Håkan och Fia, och då var vi inom en sväng på Hemtex och Maxi. Fick lite fina blommor, ljus, ljusfat, finfin tvättkorg, lyktor och sånt inhandlat. Så nu ser här riktigt bra ut!
Och att ha sängen på det hållet jag har nu ser mycket bättre ut, men jag är tveksam till att det blir så mycket bättre i praktiken, särskilt inte när man ligger två.
Tobbe går bra. Men Alexandra och jag - vi sprattlar, vi sparkar och är ganska våldsamma när vi sover.
Och innan har vi haft en vägg att luta oss mot, det har vi inte nu.. ;) Återstår att se!

Har slängt ihop en fruktsallad med, som vi ska ha när pappa, Malin och Malins mamma kommer. Där är liksom två diabetiker, som inte får äta socker, och så är vi två som inte bör äta socker. :) Frukt it is!

Har även inhandlat lite glögg. Det ska jag mysa med till Love Actually ikväll, innan jag somnar för natten. Fint det.

Jennie - kom hem..

Inga kommentarer: